KOM PÅ KURSUS OG BLIV KLOGERE PÅ LØSNINGER TIL BUTIKKENS UDFORDRINGER
Hvordan forbedrer du kundeoplevelsen gennem brug af de nye retailteknologier?

OPLEV HVORDAN NY TEKNOLOGI KAN GIVE VÆRDI TIL BUTIKKEN

Nye spændende teknologier indtager vores verden og bidrager allerede nu til at designe og udvikle attraktive kundeoplevelser i butikkerne.

Hos Cphbusiness udvikler og gennemfører vi fremtidsrettede kurser til erhvervslivet og i vores nye kursus vil vi gennem 7 kursusgange give dig værktøjer til at forbedre kundeoplevelsen i din butik, blandt andet gennem et udpluk af nye teknologier. Dette sker i et tæt samarbejde med Vidensby Lyngby og RetailTech Lab.

Kurset er for dig, der brænder for og kan se værdi i, hele tiden at have fokus på at forbedre butiksoplevelsen for dine kunder. Du er ejer, leder, medarbejder, kædeansat eller andet med relation til eller interesse for/i retail.

Som kursist arbejder du praktisk med butikkens virkelighed og gennem metoderne og værktøjerne fra vores Retail TOOLBOX, som introduceres på kurset, får du nu muligheden for at udvikle og teste nye tiltag for kundeoplevelsen i din butik/eller den butik hvor du er tilknyttet.

Kurset lægger i høj grad op til at du fra kursusgang til kursusgang går tilbage til butikken og i praksis afprøver, det du har lært. Vi skaber et miljø, hvor du vil kunne dele dine erfaringer med kursister fra andre butikker og gennem dette være med til at udvide din viden og sætte dine erfaringer i perspektiv.

WEBKONFERENCEN
DEN UNIKKE KUNDEOPLEVELSE
Tirsdag d. 16. marts 2021, kl. 8.30-11.30

ARRANGEMENTET ER AFHOLDT
SE ALLE OPLÆG HER

Vil den fysiske butik stadig være en del af fremtidens bybillede efter CORONA?

Del link til webkonferencen

Vil den fysiske butik stadig være en del af fremtidens bybillede efter CORONA?
Under Corona-epidemien er den fysiske butik presset som aldrig før. I kampen om at indhente den tabte omsætning, og om den gode kunderelation, ser fremtidens detailbutik sig selv som en del af oplevelsesøkonomien – ikke som en del af forbrugsøkonomien.

Det handler for butikken, for bygaden og for byen om at kunne levere den unikke kundeoplevelse.
Få viden, inspiration og værktøjer til udvikling af din butik som en del af fremtidens detailhandel.

Cphbusiness byder velkommen til RR Morgenbriefing #5 under projekt Retail Reinvented.
Vi sætter fokus på udvikling af den gode kundeoplevelse i detailbutikken.

På RR Morgenbriefing #5 kan du få svar på en række aktuelle spørgsmål:
– Hvordan ser fremtidens butik og fremtidens kunder ud?
– Hvad er den gode kundeoplevelse?
– Hvordan skaber jeg unikke kundeoplevelser?
– Hvad gør jeg som lille butik, hvis jeg vil udvikle forretningen?
– Hvad kan vi som bygade og som by gøre for at styrke detailhandlen?
– Hvordan bliver jeg bedre til at kombinere det digitale med det fysiske?
– Hvad kan Design Thinking gøre for detailbranchen?
– Hvad er RR TOOLBOX?
… og meget meget mere.

OPLÆG:

Fremtidens butik i mødet med fremtidens forbruger
Martin Michael Frederiksen, iværksætter, forfatter, digital ekspert.

8 trin til den gode indkøbsoplevelse
Anders Bjerring Høier, Lektor, Cphbusiness

RetailTech Lab – Det levende laboratorie for iværksætteren med den gode idé til detailbutikken
Kim Hein, Director, RetailTech Lab

CASE: Der er noget i luften – Aroma-marketing i praksis – et effektiv oplevelsesværktøj
Jan Juul, adm. direktør, aroma-specialist, NordicScent

Velkommen til RR TOOLBOX
Nyt digitalt værktøj for detailbutikker, der vil udvikle sin forretning gennem bedre kundeoplevelser
Ingerlise Stendevad, lektor, Cphbusines
Claus Gramstrup, kommunikationsansvarlig, Retail Reinvented

ARRANGEMENTET ER AFHOLDT
SE ALLE OPLÆG HER

DATA ER GULD FOR DE SMÅ DETAILBUTIKKER
De større kæder gør det allerede – de små butikker gør det stort set ikke. Indsamling og anvendelse af data behøver ikke, at være hverken dyrt eller kompliceret, men vil have afgørende betydning for fremtidens detailbutik.

Tirsdag d. 14. maj 2019, kl. 8.30-11.00 (Indskrivning fra kl. 8.00 – vi byder på kaffe og croissant)
Hos Cphbusiness, Nørgaardsvej 30, 2800 Kongens Lyngby

Cphbusiness byder velkommen til RR Morgenbriefing #4 under projekt Retail Reinvented.

Vi sætter fokus på datadreven forretningsudvikling og de muligheder, der ligger for detailbutikkerne i, at indsamle og anvende data.

På RR Morgenbriefing #4 kan du få svar på en række aktuelle spørgsmål:
Hvad er data egentlig? – big data og small data?
Hvordan indsamler jeg de rigtige data?
Hvordan bruger jeg den indsamlede data?
Hvordan skaber jeg bedre kundeoplevelser via data?
Hvordan kan anvendelse af data påvirke min forretning?
Hvad koster det og hvor ressoursekrævende er det?
Hvad gør de store kæder som en lille butik lære af?
… og meget meget mere.

OPLÆG:

CASE: Coop – Mål dine kunder med NPS. En metode for både store og små detailbutikker
Morten Lynge Lauridsen, HR chef, Coop

Hvis det handler om mig – så køber jeg
Rasmus Houlind, Chief Strategy Officer, Agillic

Data er guld. Analyse om dataanvendelse i detailbranchen
Peter Skjold-Mogensen, lektor, Cphbusiness

Kunstig intelligens i oplevelsesindustrien kan være vejen frem for detailbranchen
Jan Ekstrøm, Technical Sales for IoT Solutions, IBM WATSON

Track dine kunder i butikken som når de handler på nettet
Don Benjamin Vohnsen, indehaver, direktør, Eye4U

CASE: IKEA – simple metoder med stor effekt
Lena Gaarde Lambach, Marketing & Kommunikationschef, IKEA Danmark

ARRANGEMENTET ER AFHOLDT

GIGANTERNES INDMARCH I DETAILHANDLEN
Hvad gør du som mindre detailbutik, når Amazon og andre giganter i nærmeste fremtid buldrer ind over den danske detailhandel?

Tirsdag d. 6. november 2018, kl. 8.30-11.00 (vi byder på kaffe og croissant fra kl. 8.00)
Hos Cphbusiness, Nørgaardsvej 30, 2800 Kongens Lyngby

Cphbusiness og Digital Vækstkultur byder velkommen til RR Morgenbriefing #3 under projekt Retail Reinvented.

Vi sætter fokus på ”Giganternes indmarch i detailhandlen” og de konsekvenser det kan få for den lille og mellemstore detailbutik.

På RR Morgenbriefing #3 kan du få svar på en række aktuelle spørgsmål:
– Hvem er giganterne?
– Hvad sker der, når giganterne etablerer sig i detailhandelen?
– Hvordan vil det påvirke min forretning?
– Hvilke megatrends vil generelt påvirke fremtidens detailhandlen?
– Hvilke parametre er afgørende for konkurrenceevnen i fremtiden?
– Vil min butik overhovedet kunne modstå presset fra giganterne?
– Hvordan udnytter jeg mulighederne og ruster min butik til fremtiden?
… og meget meget mere.

SE ALLE OPLÆG HER

ARRANGEMENTET ER AFHOLDT

SKAB BEDRE KUNDEOPLEVELSER OG EN STÆRK FORRETNING
Bliv klogere på digitale displays og teknologier.

Onsdag d. 9. maj 2018, kl. 8.30-11.00 (vi byder på kaffe og croissant fra kl. 8.00)
Hos Cphbusiness, Nørgaardsvej 30, 2800 Kongens Lyngby

Cphbusiness og Digital Vækstkultur byder velkommen til RR Morgenbriefing #2 under projekt Retail Reinvented.
Vi sætter denne gang fokus på digitale displays og teknologier.

På RR Morgenbriefing #2 får du svar på en række aktuelle spørgsmål:
– Hvad findes der af relevante digitale display-løsninger?
– Hvilke digitale displays giver mest værdi og størst kundeoplevelse?
– Hvordan udnytter jeg de sociale medier i min fysiske butik?
– Kan digitale displays og teknologier spille sammen med min online-butik?
– Hvad betyder begreberne AR, VR, IoT, NFC og RFID?
– Hvordan begynder jeg og hvordan er processen – og hvad koster det?
– Hvad får jeg egentlig ud af min investeringer?
– Skal jeg vente på, at fremtiden byder på noget bedre?
… og meget meget mere.

SE ALLE OPLÆG HER

ARRANGEMENTET ER AFHOLDT

INVITATION TIL RR Morgenbriefing #1
FORSTÅ FREMTIDENS MEDARBEJDERE I DETAILBRANCHEN

Onsdag d. 13. september kl. 8.30-11.00 (vi byder på kaffe og croissant fra kl. 8.00)
Hos Cphbusiness, Nørgaardsvej 30, 2800 Kongens Lyngby

Cphbusiness byder velkommen til RR Morgenbriefing #1 under projekt Retail
Reinvented. Vi sætter fokus på ledelse af fremtidens unge – de digitale indfødte.

På RR Morgenbriefing #1 får du svar på en række af branchens aktuelle spørgsmål:
– Hvem er de digitale indfødte?
– Hvilke krav stiller de digitale indfødte til deres ledere?
– Hvorfor er der et forståelses-gab mellem ledere og de digitale indfødte?
– Skal bundniveuet blandt de unge hæves? Og hvordan? Hvem har ansvaret?
– Hvordan er detailbranchens image blandt de unge generelt?
– Hvorfor har detailbranchen så svært ved, at tiltrække karrieresøgende unge?
– Hvordan er selvopfattelsen blandt ledere i detailbranchen?
– Hvordan skaber detailbranchen i USA begejstring blandt de unge?
… og meget meget mere.

SE ALLE OPLÆG HER